קמפיין PPC - קמפיין ממומן


קידום אתרים

ריקונספט התחנה הסופית בקידום אתרכם.
החברה הוקמה בשלהי 2005, ובצעד מושכל התברגה כאחת החברות המובילות בתחום הקידום אתרים והשיווק באינטרנט.
החברה מספקת פלטפורמה רחבה הכוללת את כל שירותי האינטרנט להם זקוק אתרכם.
בין שירותנו תמצאו:
-  קידום אתרים בגוגל - SEO.

-  ניהול קמפיינים בגוגל - PPC.
-  עיצוב מקצועי לאתרכם.
-  בניית אתרים עם מערכות ניהול תוכן.
-  כתיבה שיווקית וניהול תוכן.
-  אחסון אתרכם ותחזוקו השוטף.
-  והכי חשוב...
   צוות ידידותי שיעבוד איתכם ולא מולכם.

קידום אתרים

קמפיין PPC

קמפיין PPC הוא בעצם קמפיין Pay Per Click, כלומר בו המפרסם משלם לפי כמות לחיצות הלקוחות הפוטנציאליים על המודעה, לבעל הערוץ הפרסומי.
התוכנית של קמפיין PPC שרובנו מכירים היא גוגל אדוורדס, אשר לצד תוצאות החיפוש האורגני מפרסמת גם קישורים ממומנים.

לפי מה מפרסמים את האתר שלכם? השיטה של קמפיין PPC דומה במהותה לדרך בה מקדמים אתר במנועי החיפוש האורגני- לא דרך שמו של המפרסם, אלא דרך מילות החיפוש שהוא מעוניין שיובילו לאתר שלו.
כמו כן הוא זה שמחליט על תוכן ההודעה שתופיע על כל קבוצת מילים (ועדיף תוכן שיווקי קופירייטרי מתוחכם ככל האפשר), וגם כמה הוא מוכן לשלם על כל לקוח שלוחץ על ההודעה שלו.

קמפיין PPC- איך מנהלים אותו?
ניהול קמפיין PPC נערך דרך ממשקי ניהול. כלומר ישנו מסד ניהול נתונים, אליו המפרסם יכול להיכנס בכל רגע נתון על מנת לבדוק את קמפיין PPC שלו.
ניהול קמפיין PPC אינו עניין של מה בכך. למרות שהכלי זמין לכל משתמש, על מנת להפיק ממנו את המיטב, כלומר שהמודעה תופיע במקום גבוה, במילות החיפוש הרווחיות ביותר, אבל שעדיין נשלם עליה כמה שפחות, צריך להכיר את הכלי הזה ולדעת כיצד להשתמש בו.

קמפיין PPC- לפי אילו כללים הוא עובד?
קמפיין PPC, לדוגמה גוגל אדוורדס, הוא בעל אינטרסים אחרים משלנו (למרות שהם לאו דווקא סותרים).
באופן טבעי גוגל למשל מעוניין שישלמו מחיר כמה שיותר גבוה, ולכן הוא יתגמל את המשלמים גבוה יותר.
כמו כן גם כאן גוגל עובד לפי עיקרון הרלוונטיות, כלומר ככל שקבוצת החיפוש ודף הנחיתה רלוונטיים יותר למילת החיפוש שהגולש מקליד, כך גוגל יעלה את המודעה למיקום גבוה יותר.
זיכרון שעיקרון הרלוונטיות של גוגל עובד גם בשבילכם- הרי בסך הכול המטרה שלכם היא לא "כמה שיותר לחיצות", כי אז ייכנסו גם אנשים שלא מעוניינים לרכוש את המוצר, וכך תשלמו בסופו של דבר יותר ממה שתרוויחו מלקוחות.
לכן צריך לדעת מה מילות המפתח המתאימות שיביאו לכם את הלקוחות המשלמים.

קמפיין PPC- מהי שיטת המכפלות?
עם התפתחות עולם המושגים של גוגל אדוורדס, התפתחו גם שיטות חדשות להארכת זנב מילות החיפוש.
אחת משיטות אלה היא שיטת המכפלות, שיטה אשר מבוססת על מספר קבוצות מילים, ושילובן ליצירת ביטויים חדשים, הגיוניים ורלוונטיים לאתר שלכם.
כך ניתן להגדיל את מילות הקמפיינים ואת מספר החשיפות לאתר.
כתוצאה מכך נוצרות מילות וביטויי חיפוש שהן פחות תחרותיות, אבל מכיוון שהן פחות תחרותיות גם התשלום עליהן הוא מועט יותר.
הגדלת זנב מילות החיפוש ככל הניתן מגדיל בעצם את התנועה המצטברת.
לדוגמה במילים התחרותיות אולי ייכנסו עשרים לקוחות ביום, אך במילות הזנב הארוך, גם אם לכל מילה ייכנס אחד או שניים, ניתן להגיע ליותר כניסות. לכן לא צריך לשלול את המילים הפחות פופולאריות, אלא להיפך, למצוא כמה שיותר. 

יצירת קמפיין PPC אם כן אינה עניין של מה בכך. קיים צורך להבין את כללי המדיה, כמו גם לדעת כיצד לבנות קמפיין PPC מוצלח, עם מילות חיפוש מתאימות ברצועה רחבה מספיק, כיצד לנצל את הבדלי ההקלקות, כיצד ליצור מודעה פרסומית שתמשוך את העין, ועוד ועוד.
זו הסיבה שניהול קמפיין PPC, כמו ניהול קמפיינים מתחומים אחרים, יש להשאיר למקצוענים. אנחנו בריקונספט נשמח להקים עבורכם קמפיין PPC מקצועי ומניב בזמן קצר.
אנשי המקצוע שלנו נמצאים כאן כדי להקים אותו, לעקוב אחריו, ופשוט כדי להגדיל לכם את רווחי העסק. אז אל תהססו - צרו קשר ונספר לכם מה אנחנו יכולים לעשות בשבילכם.

ליצירת קשר עימנו:
באפשרותכם להשאיר פרטים, ונציג שלנו יחזור אליכם תוך 24 שעות.
שם מלא
טלפון
Email
אתר

או בטלפון:
משרד - 077-3500420
סלולר - 052-5327590

צימרים | כל הזכויות שמורות - ריקונספט קידום אתרים - 2009