דרכים נוספות לבחירת מילות מפתח


קידום אתרים

ריקונספט התחנה הסופית בקידום אתרכם.
החברה הוקמה בשלהי 2005, ובצעד מושכל התברגה כאחת החברות המובילות בתחום הקידום אתרים והשיווק באינטרנט.
החברה מספקת פלטפורמה רחבה הכוללת את כל שירותי האינטרנט להם זקוק אתרכם.
בין שירותנו תמצאו:
-  קידום אתרים בגוגל - SEO.

-  ניהול קמפיינים בגוגל - PPC.
-  עיצוב מקצועי לאתרכם.
-  בניית אתרים עם מערכות ניהול תוכן.
-  כתיבה שיווקית וניהול תוכן.
-  אחסון אתרכם ותחזוקו השוטף.
-  והכי חשוב...
   צוות ידידותי שיעבוד איתכם ולא מולכם.

קידום אתרים

דרכים נוספות לבחירת מילות מפתח

ברגע  שנסתיים  החיפוש  אחר  מילות  המפתח , צריכים  להכין  רשימה  של  מילים  חשובות  ובעלות  עוצמה  המיועדות להוספה לתוכן  האתר.
החיפוש  צריך  להיעשות  בצורה  יסודית  וזאת  כדי  לקבוע  מה  יהיו  מילות  המפתח  שיגרמו  לגולשים  לחפש  באתר.
התחל  עם  רשימה  של  מילים  שנפוצות  בקרב  גולשי  הרשת. האסטרטגיה  צריכה  להוביל  לכך  שהאתר יהיה  ידוע  ברשת . בדרך זו, גולשי האתר יהפכו  מסתם  מבקרים  ללקוחות.
כדאי  לבדוק  מה  הם  האתרים  הקיימים  על   ידי  שימוש  במילים הפופולריות  ביותר.

למה  השימוש  במילים  אלה  דווקא  מעלה  את  האתר  ומה  המבקרים  קונים  או  קוראים  בו ?
בנקודה  זו , נחליט  על  תוכנית  פעולה  שתראה  לנו  לאן  מועדות  פני  גולשים  עתידיים. 
עכשיו  נוכל  להכין  תוכנית  שתעזור  לנו  לכוון  את  תנועת  הגולשים  לאתר  על  בסיס  קבוע.
זכור  שבין  אם האתר  מוכר  שירותים, מוצרים  או  סתם  מידע , זהו  התוכן  שהגולשים  רוצים  לראות  וזו  גם  תהיה  הסיבה  שהם  יזכרו  את  האתר  ועל כן  יחזרו  אליו  שנית.
בחן  את  התוצאות  ממנועי  החיפוש  העיקריים  כמו  יאהו  וגוגל  על  ידי  שימוש  במילות  מפתח  נבחרות.
בחן  היטב  את  האתרים  המתחרים -  מה  יש  בהם  שמושך  את  לקוחותיהם ?
התבונן  ב- במטה  טאג (Meta Tag)  שבקוד  המקור  של  האתר  כיוון  שהם  יראו  לך  מהן  מילות  המפתח  אשר  גרמו  לתנועה  באתר.
ישנם  כלים  שונים שנועדו  לעזור  לך  להגיע  לניצול  אופטימלי  של  מנוע  החיפוש. לדוגמא, מחשבון  ה- Adsense   היא  דרך  נהדרת  להעריך  רווחים  עתידיים.
יתר  על  כן , אם  ידוע  לנו מחיר  הקליק, ניתן  להכין  צפי  של  רווחים  עתידיים, זהו  כלי  מצוין  למשימה  זו.
ניתן  לקרוא  על  תוכנת  ה Adsense   באתר  http://google.asdense.com,  גוגל  משלמת  לאלה  הרשומים  בתוכנית  על  הצגת  מודעות  באתר  שלהם  אשר  רלונטיות  לתוכן  האתר.
זוהי  דרך  יעילה  ביותר  לייצר  תנועה  עתידית  באתר.
ה- Google  Keywords  tool  היא  נקודת  התחלה  טובה  כדי  להעריך  את  חוזקה  של  מילת  המפתח. השתמשו  בכלי  זה  על  מנת  לקבל  מילות  מפתח  רלונטיות  לביטוי  שהוקלד.
הפופולריות  של  מילת  מפתח  זו  תהיה  ברורה  לעיני  כול  ואפשר  יהיה  להמשיך  לשלב  הבא.
ה- Robots.txt  Generetor  יעזור  לך  ליצור  קובץ   שאת  תצורתו  ניתן  לשנות  כך  שנמנע  ממנועי החיפוש  לראות דפים  שאותם אנו  מעוניינים  להסתיר.
בזמן  שאתה  משתמש  במנוע  החיפוש  כדי  להעריך  מה   הן  מילות  המפתח  הכי  פופולריות , נסה  להשוות  את  התוצאות  של  יאהו  עם  אלה  של  גוגל בעזרת  הכלי - Google VS  Yahoo.
הטל  ספק  במילות המפתח, האם  אלה  הן  המילים  בהן  נשתמש  למצוא  את  האתר  שאותו  רוצים  לקדם ?
טריק  נוסף  יהיה  לאיית  בצורה   מוטעית , בכוונה , מילים  מרשימת  מילות  המפתח  של  המטה  טאג .
הרי  ידוע  שיש  אנשים  שהאיות  שלהם  איום  ונורא - מילה  כמו  טבע  אפשר  לכתוב  גם  תבע וכדומה. 

ליצירת קשר עימנו:
באפשרותכם להשאיר פרטים, ונציג שלנו יחזור אליכם תוך 24 שעות.
שם מלא
טלפון
Email
אתר

או בטלפון:
משרד - 077-3500420
סלולר - 052-5327590

צימרים | כל הזכויות שמורות - ריקונספט קידום אתרים - 2009