ישנן מספר דרכים לתאר את החידה ששמה שיווק מילות מפתח.
הסבר אחד הוא שימוש במילים שנבחרו בקפידה על מנת לנצל את מנוע החיפוש באופן האופטימאלי.
מילות המפתח הן מילים או ביטויים רלוונטיים אשר קשורות לתוכן האתר.
מאמר זה יעניק לך הרבה עצות איך לבחור מילות מפתח חשובות אלו.
אם כן , איזה מילות מפתח עליך לבחור ?
אם ברשותך אתר לפלאפונים , כדאי יהיה להשתמש במילים כגון "פלאפון" , "פלאפונים" , "טלפון סלולארי" וכדו'.
אם ברשותך אתר למידע על סרטים , עדיף להשתמש במילים כגון "סרט" , "סרטים" , "סרט פעולה" וכו' .
מילת חיפוש ממוקדת כמה שיותר תשדרג את תוצאות החיפוש של האתר במנועי החיפוש השונים יותר מאשר שימוש במילות מפתח כלליות.
המשמעות היא שהשימוש במילות מפתח ממוקדות יעזור לאתר לשמור על דרוג גבוה.
אם המשתמש רוצה למצוא אתרים בהם יוכל לרכוש טלפונים ניידים זולים , עליו להדפיס את מילות המפתח שנזכרו לעיל – "טלפונים ניידים זולים".
הימצאותה של מילת מפתח במקום אסטרטגי באתר תקבע במידה רבה אם אתר זה יקבל דרוג גבוה וימוקם בעמוד הראשי בחיפוש באתרים כמו יאהו וגוגל.
רבים מן המשתמשים , אשר אינם יודעים בדיוק מה הם מחפשים , ידפיסו מילות מפתח כלליות יותר כמו "טלפון", "טלפונים".
הם תוהים מה הן העסקאות הטובות ביותר בתחום הטלפונים הניידים , אך אינם יודעים איזה דגם , ספק שירות וכו' עליהם להעדיף.
לכן , מילות המפתח המופיעות בפסקה הראשונה (טלפון סלולארי, פלאפונים) שייכות לקטגוריה כללית זו ויניבו תוצאות בעלות תחום רחב יותרת אבל תהיינה די עמומות.
על כן , המיקום והבחירה של מילות המפתח הם בעלי חשיבות ראשונה במעלה עבור אתר הרוצה לייעל את תוצאותיו במנוע החיפוש בצורה האופטימאלית ביותר.
אם כך, מה הן מילות המפתח היעילות ביותר עבור אתר ?
קודם כל , החלט מה הן מילות המפתח השימושיות ביותר בקונטקסט של האתר מבחינת תוכן ונושא.
ניצול אופטימאלי של מנוע החיפוש מתחיל בנקודה זו ואינו בהכרח תהליך מפרך.
אין מספר קבוע של מילות מפתח , אך אם ברצוננו לנצל את צפיפות מילות המפתח , אפשר להעריך זאת על ידי חילוק מספר הפעמים בהן מופיעה מילת המפתח במספר הכללי של המילים בתוכן האתר.
את התוצאה נכפיל במאה כדי להגיע לאחוז הצפיפות .
אחוזי צפיפות סבירים נעים בין 10% ל 15% ועד ל 25% אך זה הוא רק קו מנחה ולא כלל נוקשה.
הנקודה היא שמילות המפתח תלויות בצרכים של קהל היעד שלך ובאיזה מילות מפתח הם ישתמשו כדי לאתר את המידע המבוקש על ידי חיפוש במנועי חיפוש כגון יאהו וגוגל.