ריקונספט התחנה הסופית בקידום אתרכם. החברה הוקמה בשלהי 2005, ובצעד מושכל התברגה כאחת החברות המובילות בתחום הקידום אתרים והשיווק באינטרנט. החברה מספקת פלטפורמה רחבה הכוללת את כל שירותי האינטרנט להם זקוק אתרכם. בין שירותנו תמצאו: - קידום אתרים בגוגל - SEO. - ניהול קמפיינים בגוגל - PPC. - עיצוב מקצועי לאתרכם. - בניית אתרים עם מערכות ניהול תוכן. - כתיבה שיווקית וניהול תוכן. - אחסון אתרכם ותחזוקו השוטף. - והכי חשוב... צוות ידידותי שיעבוד איתכם ולא מולכם. |
 שכירת חברת קידום אתרים
בשביל להגדיל מכירות ורווחים יותר ויותר חברות פונות לשוק האינטרנטי, ובעיקר לתחום קידום אתרים. קידום אתרים זה ערבוב בין ידע טכני לשיווק שיוצרים ביחד אתר אינטרנט המתאים כאחד למנועי חיפוש במילות מפתח וביטויים, ולקהל יעד הלקוחות הפוטנציאלים. אם להתייחס למחקר שנערך בישראל לאחרונה, רק 20% מהעסקים באינטרנט שוכרים שירותי חברת קידום אתרים חיצונית. שאר 80% מאמינים שיש להם את כל הכלים והידע הדרושים לקידום העסק שלהם באינטרנט בעצמם ויכולים לעשות את זה אפילו מהבית. סביר להניח שמה-80% האלו 90% מהעסקים האלו לא ניתן יהיה למצוא בשום מקום באינטרנט – זאת אומרת שהם "לא קיימים". בשביל להתחיל להיות "קיימים" באינטרנט צריך להגיע לפחות ל-20 התוצאות הראשונות בכל מנועי החיפוש האפשריים. בשורה התחתונה, השאלה היא מה הכי טוב לעסק שלך? לנסות לקדם את העסק בעצמך, או לתת לחברת קידום אתרים חיצונית לעשות זאת בשבילך. בשביל לענות על השאלה הזאת אנחנו קודם נתמקד בידע, בכישורים, ובמשאבים הנחוצים לתחילת קידום העסק שלך ושימור תוצאות קידום העסק שלך. ידע וכישורים בקידום אתרים: 1. ידע בסיסי באיך פועלים מנועי חיפוש, ספריות מידע ואינדקסים זה נשמע כל כך ברור ומובן מאליו, אבל תתפלאו יש המון אנשים שלא מבינים איך הדברים האלו פועלים. הידע הזה הוא הידע הבסיסי הדרוש לקידום אתרים עצמאי. 2. עיצוב אתרים קידום אתרים לא מסתמך אך ורק על ידע טכני ושיווק, קידום אתרים טוב צריך גם להתחשב בעיצוב אתרים ידידותיים למנועי חיפוש. טכניקות עיצוב מסוימות יכולות לעזור לדירוג גבוה יותר במנועי חיפוש או ואחרות להזיק להן. לא לכולם יש את הידע להבין ביניהן אך הוא בהחלט דרוש. 3. הניסיון הניסיון הוא הדבר הכי חשוב והכי קשה לשימור. אם אף פעם לא התנסתם בקידום אתרים אז במקרה הטוב לא תגיעו לשום מקום, ובמקרה הגרוע אף תזיקו לעסקכם. קידום אתרים טוב דורש מחקר רחב ובדר"כ משעמם, והכי חשוב הוא דורש איש קידום מנוסה. זה אומר שלא לכל אדם יש את הידע והניסיון באיזה אסטרטגיות ושיטות קידום אתרים להשתמש במקרה זה או אחר, וגם את הידע של איזה פועלות ואיזה לא. קידום אתרים עצמאי נגד חברת קידום אתרים מקצועית אם אתם חושבים על לקדם את העסק בעצמכם, הנה כמה שאלות חשובות שכדאי לכם לשאול את עצמכם קודם. • מי הולך להיות אחראי על ניתוח נתונים, עיצוב, הוצאה לפועל, ומדידת ההצלחה שלכם בקידום העסק? • איזו מחלקה בעסק תהיה אחראית? פיתוח, שיווק, או מחלקה אחרת? • האם יש לאותה מחלקה את הזמן, הידע, והמשאבים לטפל בהצלחה בקידום העסק ושימור הקידום? האם באמת אכפת להם אם הקידום יעבוד או לא? סיכום מנקודת מבט של עסק, מובן מאליו הרצון להעביר משאבים ולהביא למקסימום את היצרנות והרווחיות בכל הזדמנות אפשרית אבל צריך להפריד בין מה שהעסק שלך יודע לעשות ומה שהוא לא. כמו שאתם יכולים כבר להבין קידום אתרים זה לא מדע בדיוני, בשביל קידום אתרים טוב צריך את הידע, הניסיון, והמשאבים. כל זה יכול להתממש ע"י שכירת חברת קידום אתרים מקצועית. חברת קידום אתרים מקצועית תקדישה את כל המשאבים והניסיון שלה לקידום העסק שלך. אם להתבסס על הניסיון והידע של חברת קידום אתרים מקצועית העסק שלך יזכה להצלחה מהירה וטובה יותר.
|
או בטלפון: משרד - 077-3500420 סלולר - 052-5327590
|