קידום אתרים - אסטרטגיית שימוש במילות מפתח נכונה


קידום אתרים

ריקונספט התחנה הסופית בקידום אתרכם.
החברה הוקמה בשלהי 2005, ובצעד מושכל התברגה כאחת החברות המובילות בתחום הקידום אתרים והשיווק באינטרנט.
החברה מספקת פלטפורמה רחבה הכוללת את כל שירותי האינטרנט להם זקוק אתרכם.
בין שירותנו תמצאו:
-  קידום אתרים בגוגל - SEO.

-  ניהול קמפיינים בגוגל - PPC.
-  עיצוב מקצועי לאתרכם.
-  בניית אתרים עם מערכות ניהול תוכן.
-  כתיבה שיווקית וניהול תוכן.
-  אחסון אתרכם ותחזוקו השוטף.
-  והכי חשוב...
   צוות ידידותי שיעבוד איתכם ולא מולכם.

קידום אתרים

יש לי רשימת מילות מפתח - מה עכשיו?

אחרי שבחרנו את מילות המפתח זה הזמן לעבור לאסטרטגית מילות מפתח מתוחכמת ונכונה.

השאלה המתבקשת כעת כאשר ברשותנו רשימה של מילות מפתח כמה מילות מפתח נוכל לקדם באתר.
לשם מענה לתשובה זו צריך לדעת כי עבור כל מילת מפתח אנו צריכים עמוד באתר במקרים מסוימים נוכל לשלב שתי מילות מפתח בדף אחד.
מה שאומר שאם נרצה לקדם לדוגמא 50 מילות מפתח אנו צריכים מינימום של 25 דפים באתר.

אתרי html לעומת אתרים דינמים:


אתרי html הינם אתרים סטטים שהשינויים בהם מתבצעים באמצעות תיכנות, הוספת דף בהם לרוב גוררת תיקון של כל דפי האתר, לעומתם אתרים דינמים מעודכנים באמצעות פנל ניהול.
באמצעות בנייה נכונה נוכל להוסיף דפים בלי סוף וכל שינוי יתעדכן אוטומטית בכל דפי האתר.

אם עדיין לא בנינו את האתר נשאל את עצמנו את השאלות המתבקשות:
1. כמה מילות מפתח אנו מעוניינים לקדם.
2. האם נרצה לקדם מילות מפתח נוספות בעתיד.
3. האם יש לנו צורף בעדכון שוטף של האתר.
לאחר מתן תשובות לשאלות אלו נוכל להחליט האם לבנות את האתר בhtml או שמא נבנה אתר דינמי.

נזכור ככל שיש יותר עמודים ניתן לקדם יותר מילות מפתח במידה ואנו רוצים לקדם מילות מפתח רבות נבנה אתר דינמי.
במידה ואנו מעוניינים לקדם מספר ביטויים מועט ואין לנו צורך להוסיף דפים (מתאים לרוב לאתרים תדמיתיים) נוכל לבנות את האתר ב html.

 

קידום אתרים - אסטרטגיית שימוש במילות מפתח נכונה



הצבת מילות המפתח שנבחרו:


את מילות המפתח נפזר בצורה חכמה תוך שימת דגש על קידום אתרים ועל שיווק נכון של האתר באינטרנט.
הצבת מילות מפתח עם דגש על קידום אתרים: את מילות המפתח החזקות ביותר עם המספר הרב ביותר של החיפושים נמקם בעמוד הראשי, בעמוד הראשי נקדם עד 3 ביטויים שהקידום המומלץ הוא 2 ביטויים.
את שאר המילות המפתח נמשיך לחלק , מילות מפתח מרכזיות וחשובות נשים בדפים פנימיים להם יש קישור מעמוד הבית.
מילות מפתח בעדיפות נמוכה נשים בדפים המקושרים מעמודים פנימיים באתר.
במידה ומספר מילות המפתח אותם אנו מקדמים לא גדול נוכל לקשר מעמוד הבית אל כל דפי האתר.

הצבת מילות מפתח עם דגש על שיווק ויחסי המרה: נשים דגש על הצבת מילות המפתח עם רלוונטיות מוחלטת לדף אותו אנו מקדמים. נגיד ברשותנו אתר המתעסק בבניית אתרים ואנו מקדמים את מילות המפתח בין היתר של אחסון אתרים, כאשר אנו שמים דגש על יחס המרה גבוה נדאג ליצור דף שבו נספר על שירות האחסון אתרים של החברה , לא ננסה לקדם את המילה אחסון אתרים על עמוד הבית בו אנו מציעים את שירות בניית האתרים, כמו כן חשוב שהגולש המגיע לדף לאחר חיפוש הביטוי "אחסון אתרים" ימצא בו את מבוקשו דף המדבר נטו על אחסון אתרים עם מידע על השרתים שלנו, חבילות האחסון, מחירים, טלפונים ליצירת קשר ועוד...

מיקומים אפשריים להצבת מילות המפתח בדף
כותרת הדף- (title)
תוכן האתר
קישורים לדפים באתר
כותרות באתר (h1,h2,h3...)
מטה תג - meta tags
הדגשות, קו תחתון , טקסט נטוי
תיאור לתמונות - alt בתמונות.

על כל נושאים אלו תמצאו הרחבה באתר ריקונספט קידום אתרים

כמו כן במילות המפתח נשתמש גם בקישורים נכנסים, בכתובת url - תיקיות סיפריות ושמות קבצים.

-נקפיד על כתיבת תוכן עשיר שיעטוף את מילות המפתח.

מה לא לעשות:
למחפשים קיצורי דרך המוותרים על השימוש בכלים של גוגל ובהמלצות המפורטות שלנו לבחירת מפתח.
הנה מספר סיבות והזהרות
* היזהרו ממילות מפתחת יותר מידי ספציפיות, דוגמא : מילת מפתח כללית דירות למכירה, לעומתה "דירות למכירה בחיפה" או יותר גרוע "דירות למכירה בחיפה בנווה שאנן" ככל שנרחיב את הביטוי מספר החיפושים יירד בצורה משמעותית ככלל אצבע אל תקדמו צירוף של יותר משתי מילים.

בחירת מילות מפתח נכונות הקשורות לאתר:
שאלה : נגיד ואתם מוכרים מזגנים באינטרנט מה הייתם מעדיפים:
א. 10,000 גולשים ביום עם 0.1% קונים.
ב. 100 גולשים ביום עם 30% קונים.

רמז: במקרה א' תמכרו 10 מזגנים ביום.
במקרה ב' תמכרו 30 מזגנים ביום.
פי 3!!!!

עכשיו נשאלת השאלה שלרבים מבעלי אתרים קשה להבין אותה איך יכול להיות שתעדיפו 100 גולשים ביום על פני 10,000 פי 100 כניסות ביום.
זה הכוח של שיווק נכון באינטרנט הבאת גולשים מפולחים וממוקדים לאתר שלכם.

- ROI יחס המרה היום באמצעות כלי מדהים של גוגל הנקרא גוגל אנלטיקס ניתן לבדוק מהיכן הגיעו גולשים לאתר שלכם ומה הם ביצעו באתר האם הם הזמינו את המוצר שלכם או לא. יותר מזה תוכלו לראות כמה אנשים שחיפשו בגוגל "מזגנים" הזמינו מזגן , לעומת כמה אנשים שחיפשו מוצרי חשמל והזמינו.
הסוד הוא בהבאת גולשים ממוקדים לאתר שמחפשים בדיוק את המוצר שלכם כמו כן להביא אותם לדף בו יש בדיוק את מה שהם מחפשים בלי שהם יצטרכו לשוטט באתר ולחפש את המוצר שם.

 
כתבה בנושא סינון מילות מפתח - איך לבחור את מילות המפתח הטובות ביותר לקידום מתוך רשימת מילות מפתח לקידום.

ליצירת קשר עימנו:
באפשרותכם להשאיר פרטים, ונציג שלנו יחזור אליכם תוך 24 שעות.
שם מלא
טלפון
Email
אתר

או בטלפון:
משרד - 077-3500420
סלולר - 052-5327590

צימרים | כל הזכויות שמורות - ריקונספט קידום אתרים - 2009