קידום אתרים - מערכת ניהול תוכן


קידום אתרים

ריקונספט התחנה הסופית בקידום אתרכם.
החברה הוקמה בשלהי 2005, ובצעד מושכל התברגה כאחת החברות המובילות בתחום הקידום אתרים והשיווק באינטרנט.
החברה מספקת פלטפורמה רחבה הכוללת את כל שירותי האינטרנט להם זקוק אתרכם.
בין שירותנו תמצאו:
-  קידום אתרים בגוגל - SEO.

-  ניהול קמפיינים בגוגל - PPC.
-  עיצוב מקצועי לאתרכם.
-  בניית אתרים עם מערכות ניהול תוכן.
-  כתיבה שיווקית וניהול תוכן.
-  אחסון אתרכם ותחזוקו השוטף.
-  והכי חשוב...
   צוות ידידותי שיעבוד איתכם ולא מולכם.

קידום אתרים

קידום אתרים עבור מערכות ניהול תוכן

מערכות ניהול תוכן צצות בשנים האחרונות כפטריות אחרי הגשם, וחברות בניית אתרים רבות מוכרות אותן כדרך זולה ועצמאית ליצור תנועה של עדכון באתר, ללא צורך בתלות במתכנת החברה, וכמובן בהוצאות הכלכליות השוטפות שכרוכות בזמן ובהשקעה הנדרשת לעדכון תוכן.
זאת הסיבה שמערכות ניהול תוכן נראות בתחילה כהשקעה טובה ששכרה בצידה, משום שהן מפיצות סביבן ניחוח של חיסכון ועצמאות, ללא תלות כלכלית או תקשורתית.
אך האמת היא שחברות בניית האתרים מיהרו להתלהב מה"צעצוע החדש" ולא לקחו בחשבון שיקולים של קידום אתרים.
מה בדיוק הקשר בין מערכות ניהול תוכן לקידום אתרים בגוגל?
אילו מערכות ניהול תוכן עדיפות?
על שאלות אלו בדיוק ינסה המאמר הנוכחי לענות.

מהי מערכת ניהול תוכן?
על מנת להבין מי יכול להרוויח ממערכת ניהול תוכן צריך קודם כול להסביר מה היא עושה.
מערכת ניהול תוכן מכילה ממשק משתמש שיש אליו גישה למנהל האתר. זה אומר שכל חברה יכולה למנות לעצמה מנהל אתר, אשר יוכל להיכנס לממשק הניהול ולהוסיף, לערוך ולמחוק כל תוכן שירצה, כולל להעלות תמונות, טקסטים, ומה לא.
ישנן כמה אפשרויות, לדוגמה במערכת חדשות החברה, ניתן גם להוסיף תכנים על ידי מילוי טפסים שמעדכנים בסיס נתונים.
כל חדשה נושאת גם תאריך, תמונה וכולי. ניתן גם לנהל תיקי לקוחות, לינקים, תמונות מאירועי החברה ועוד.

למי מתאימה מערכת ניהול תוכן?
מערכת ניהול תוכן מתאימה לחברות שזקוקות לכמות גדולה של עדכונים על בסיס קבוע.
כך למנהל האתר יש את העצמאות לה הוא זקוק, והוא יכול להוסיף הודעות חדשות ופרטים חדשים כרצונו.
מערכת ניהול תוכן לא מתאימה לחברות שזקוקות לעדכון תוכן לא שוטף, גם משום שמערכת ניהול תוכן פחות טובה לקידום האתר, ולכן אם אין צורך בה אז כדאי לוותר עליה, וגם משום שחוסר עדכניות האתר עלול לפגוע בתדמית שלו, בעיקר אם נכנסים ורואים שהחדשה האחרונה עודכנה שנים אחורה.

ישנן מערכות ניהול תוכן אשר מאפשרות לעדכן את כל עמודי האתר. בעוד שזה יכול להוות פיתרון טוב עבור אתרים מסוימים, עבור אתרי תדמית מושקעים סוג כזה של עדכון לא מומלץ, ולא רצוי.
גם בגלל טיב הכתיבה השיווקית וגם בגלל חשש לשימוש לקוי במילות המפתח.

מערכת ניהול תוכן- טיפים למשתמש

1. הגדירו דמות אחת שתוכל להשתלט על תחום ניהול התוכן. דמות זו יכולה להיות מישהו מהחברה, או מישהו חיצוני.
כך או כך כדאי שזה יהיה מישהו שיש לו ניסיון בניהול אתר תדמית מקצועי, רהוט, שיודע לכתוב, ובעל ראש שיווקי.

2. הגדירו את זמן העבודה על האתר. זה יכול להיות מישהו מהחברה שעוסק גם בדברים אחרים, אך גם אם אתם לוקחים מישהו חיצוני כדאי להגדיר את כמות השעות בחודש בה הוא עובד על האתר.
כל אתר וצרכיו כמובן.

3. כדאי לכתוב את תכני האתר גם בצורה שיווקית וגם בצורה מקדמת. לכן הדמות המפעילה זקוקה לידע בתחום של קידום אתרים, לדעת באילו מילות מפתח שווה להשתמש.
כל פיסת תוכן באתר יכולה לתרום לקידום האתר שלכם, ולכן חבל "לבזבז" תוכן טוב ללא מילות מפתח וחשיבה שיווקית וקידומית.

4. בחרו מישהו שמקפיד גם עלה מראה הכללי של האתר. לדוגמה לא נדיר לפגוש במעדכני תוכן שלא מקפידים על עיצוב הטקסט, כלומר יישורו לימין או לשמאל, חלוקה נכונה ונהירה לפסקאות, ואפילו שגיאות כתיב.

5. כמו כן רצוי שיהיה תוכן קבוע שיש בו את מילות המפתח הנכונות. תוכן שמתחלף כולו ולא שומר על אותם סטנדרטים עלול לפגוע במיקום האתר במילות החיפוש.

ליצירת קשר עימנו:
באפשרותכם להשאיר פרטים, ונציג שלנו יחזור אליכם תוך 24 שעות.
שם מלא
טלפון
Email
אתר

או בטלפון:
משרד - 077-3500420
סלולר - 052-5327590

צימרים | כל הזכויות שמורות - ריקונספט קידום אתרים - 2009