בקמפיין הממומנים ניתן למקד את המקום בו תופיע המודעה על פי 2 מאפיינים:
- מיקוד על פי מילות מפתח – המאפיין המרכזי עליו מושתת גוגל אדוורדס.
הצגת המודעה על פי מילות מפתח הנבחרות על ידי המפרסם.
לכל מילת מפתח נקבע תקציב לקליק והמודעה מוצגת על פי פרמטרים שונים הנקבעים על ידי גוגל.
- מיקוד מודעות על פי מיקומים (כתובת אתר) – מאפיין שנוסף לגוגל ומאפשר להציג את המודעות באתרים ספציפיים המשתפים פעולה עם גוגל בתחום רשת התוכן.
אתרים רבים בעולם (אם להיות קצת ספציפיים, מדובר על מיליונים!) משתפים פעולה עם גוגל ומציגים בתוכם מודעות מתוך רשת התוכן. האובייקט בו הם משתמשים נקרא Google Adsense והם מהווים שותפים לרווחי הפרסום של גוגל על ידי המפרסמים הרבים הנמצאים ברשת התוכן.
גוגל נותן את האפשרות למפרסם שראה אתר שאהב מאוד ברשת האינטרנט לפרסם בו על ידי מיקוד המודעות של לאתר הספציפי.
אתרים גדולים כמו אתר "תפוז" או "מקושרים" המכילים רשתות חברתיות, פורומים ובלוגים רבים מפרסמים מודעות של גוגל בעזרת האדסנס.
מפרסם אשר רוצה להופיע באחד העמודים באתר האהוב עליו (לדוגמא תפוז) יכול לבחור את כתובת האתר תחת קטגוריית "מיקוד לפי מיקום" באדוורדס.
המיקום יכול להיות כתובת הדומיין של האתר או כתובת עמוד ספציפי בו המפרסם מעוניין להופיע.
ניתן למקד את הופעת המודעה על פי מילות המפתח ו\או מיקום המודעה.