גוגל אדוורדס - מודעות טקסט


קידום אתרים

ריקונספט התחנה הסופית בקידום אתרכם.
החברה הוקמה בשלהי 2005, ובצעד מושכל התברגה כאחת החברות המובילות בתחום הקידום אתרים והשיווק באינטרנט.
החברה מספקת פלטפורמה רחבה הכוללת את כל שירותי האינטרנט להם זקוק אתרכם.
בין שירותנו תמצאו:
-  קידום אתרים בגוגל - SEO.

-  ניהול קמפיינים בגוגל - PPC.
-  עיצוב מקצועי לאתרכם.
-  בניית אתרים עם מערכות ניהול תוכן.
-  כתיבה שיווקית וניהול תוכן.
-  אחסון אתרכם ותחזוקו השוטף.
-  והכי חשוב...
   צוות ידידותי שיעבוד איתכם ולא מולכם.

קידום אתרים

מודעות טקסט

 דוגמא למודעת טקסט אופיינית בגוגל:

100 צימרים חלומיים
יהודה לוי ונינט בחרו מהצימרים שלנו
צימרים הכי יפים בארץ – כנסו ותבינו.

www.rrr.co.il


 בעת פתיחת קמפיין קישורים ממומנים חדש או בעת יצירת מודעה חדשה יוצגו לכם 5 שורות המכילות 4 פרמטרים מרכזיים של מודעה:

 

- שורה 1-
כותרת מודעה. הכותרת יכולה להכיל עד 25 תווים (כולל רווחים). על הכותרת להיות כמה שיותר אטרקטיבית ומושכת על מנת למשוך את קהל היעד שחיפש את המוצר שלך.
אחד הפרמטרים החשובים ביותר בקביעת איכות מודעה בקישורים הממומנים הוא האם הכותרת מכילה את מילת המפתח אותה המשתמש חיפש. כאשר מילת המפתח מופיעה בתוך כותרת המודעה הדבר מצביע על רלוונטיות גבוהה של המודעה למילת המפתח וישנו סיכוי גבוה שהמודעה תוצג במיקום גבוה יותר מאשר מודעה אחרת בעלת כותרת שאינה מכילה את מילת המפתח בתקציב זהה.


- שורה 2+3 -
תיאור מודעה. תיאור המודעה כולל בתוכו 2 שורות ארוכות יותר מהכותרת, 35 תווים לכל אחת משתי השורות (כולל רווחים). 2 השורות הללו תפקידן למשוך את הגולש על ידי פירוט קצר של השירות הניתן על ידי החברה (מוצרים, מבצעים ועוד).


- שורה 4 –
כתובת האתר לתצוגה. בשורה זו נציג את כתובת האתר שלנו. אורך השורה הוא עד 35 תווים.


- שורה 5 –
כתובת אתר היעד. בשורה זו נרשום את כתובת עמוד הנחיתה אליו המשתמש יגיע לאחר לחיצה על כותרת המודעה.

 

טיפים לכתיבה נכונה של מודעות טקסט:

 

- רשמו כמה מודעות לכל אחת מקבוצות הפרסום שלכם ובמקביל הפעילו את אפשרות "אופטימיזציה להצגת המודעה" על ידי גוגל. על ידי יצירת מודעות מרובות והפעלת פונקצית האופטימיזציה האוטומטית גוגל יחשב את המודעה עם הסתברות הקליקים הגבוהה ביותר ויציג אותה למשתמש. כך בעצם, אנו בטוחים שהמודעה הטובה ביותר בעלת הפרמטרים הטובים ביותר למשתמש מוצגת.


- כאשר מחפשים מילת מפתח מסוימת, אשר מופיעה בתוך הכותרת והתיאור של המודעה שלנו, מילת מפתח זו תופיע מודגשת (Bold) על המסך ותיצור מוקד משיכה נוסף לעיני הגולש ויתרון על פני שאר המתחרים שבעמוד.


- תיאור מודעה חייב להיות ישיר, קצר וקולע. לפני שתרשמו תיאור בעצמכם, עברו על תיאורי המתחרים שלכם. ניתן לקחת דוגמאות ורעיונות לתיאור המודעה. לבסוף, אחדו את כל הרעיונות וצרו מודעה מושלמת המשלבת את כל הפתרונות \ שירותים \ מוצרים אותם אתם מספקים.

- מודעות רבות מוצגות כך שכתובת התצוגה זהה לכתובת היעד של האתר. לרוב זה מכוער, לא אסתטי, ופוגע בדירוג המודעה. גוגל מאפשר לשים בשדה "כתובת תצוגה" אך ורק את כתובת הדומיין הראשית ללא תוספת תיקיות \ קבצים נוספים ובשדה "כתובת יעד" לרשום את הכתובת המלאה של עמוד הנחיתה אליו אנו מכוונים.


- ייתכן ובניתם קמפיין בעל עשרות או אפילו מאות מילות מפתח אך קשה לכם ליצור עשרות או מאות מודעות בעלות כותרות שונות. ניתן ליצור מודעה אחת בעלת כותרת דינאמית המשתנה בהתאם למילת המפתח אותה חיפש הלקוח הפוטנציאלי.

יצירת כותרת דינאמית נעשית על ידי סוגריים מסולסלות בצורה הבאה:

{KeyWord:מילת מפתח}

שימוש בסוגריים מסולסלות מומלץ על ידי מומחי אדוורדס לשימוש בקמפיינים בעלי מילות מפתח רבות.

 

ליצירת קשר עימנו:
באפשרותכם להשאיר פרטים, ונציג שלנו יחזור אליכם תוך 24 שעות.
שם מלא
טלפון
Email
אתר

או בטלפון:
משרד - 077-3500420
סלולר - 052-5327590

צימרים | כל הזכויות שמורות - ריקונספט קידום אתרים - 2009