אין הגבלה על מילות המפתח לקידום.
אולם יש לקחת בחשבון כיצד גוגל עובד ומה ריאלי ומעשי לקידום.
הקידום בגוגל של אתרכם יתבצע כך:
לעמוד הראשי ייבחרו 2-3 מילות מפתח מרכזיות בהם צפויה תנועה ממוקדת ומפולחת אל אתרכם בכמות גולשים מקסימלית.
כמו כן ייכללו כאן וריציות ושילובים של מילות המפתח הראשיות.
את שאר המילים לקידום יש לשתול בין דפי האתר הפנימיים.
ניתן לקדם מילים רבות אך יש לזכור כי עבור כל מילת מפתח יש ליצור דף נוסף באתר שיכיל את מילות המפתח המבוקשות. במקרים מסויימים נוכל לקדם 2 ביטויים על דף אחד.
כעת שיטת הקידום תעבוד כך תחילה נקדם את מילות המפתח המרכזיות על העמוד הראשי כחלק מהקידום יעלו בדירוג כל דפי האתר, אולם הדגש יהיה על המילים המרכזיות המקודמות על העמוד הראשי.
בהמשך לאחר שהגענו לתוצאות הגבוהות בעמוד הראשי נוכל לפנות לחיזוק הביטויים של הדפים הפנימיים.
כמובן שבבחירת מילות המפתח לקידום ניקח בחשבון את הרלוונטיות של מילת החיפוש לאתר. נחפש את גולשים הממוקדים לאתר שהם הלקוחות הפוטנצילים שלנו. לא ננסה לקדם מילה כללית גם אם נפח החיפוש שלה גבוה אבל אין בינה לבין האתר שלנו קשר. הגעה של גולש כזה לאתר תוציא אותו מהאתר שניה אחרי שהוא הגיע אליו, והסיכוי שהוא יפנה אלינו נמוך ביותר.