דפי נחיתה
דפי נחיתה הם עמודי אינטרנט שניתן להגיע אליהם גם מחיפוש אורגני של נושא כלשהו, וגם דרך קמפיינים פרסומיים של תשלום עבור הקלקה (PPC). בעצם דפי נחיתה נועדו על מנת למשוך לאתר גולשים שמקלידים מילות מפתח שהן לא מילות המפתח העיקריות והחשובות ביותר, אך שעדיין קשורות לנושא שלך. כך מאריכים את זנב תוצאות החיפוש.
דף נחיתה אמור לשמש כפיתיון למשהו. ה"משהו" הזה יכול להיות רכישת מוצר, הרשמה לניוזלטר שלך, או פשוט לעורר את סקרנות הקורא, שכעת ירצה לבקר בעמוד הבית שלך.
דף נחיתה עשוי גם לתת מענה לתחום יותר ספציפי באתר שלך, שקהל יעד שמחפש אותו עלול להתעייף אם הוא לא יהיה ברור. הנה דוגמה:
ריקונספט היא חברת קידום אתרים. התחום של קידום אתרים הוא תחום רחב, שיש בו הרבה תת נושאים.
אנחנו מעוניינים לקדם את הנושא הרחב של קידום אתרים, אך גם לקדם נושאים יותר קטנים בתוכו, למשל:
בניית ניוזלטר, בניית אתר דינאמי, וכו'. יכול לקרות מצב, שמישהו יחפש את המילים "בניית אתר דינאמי" ויקבל מודעת אדוורדס שלנו, שמתיימרת לענות על הנושא הזה.
אם הלינק שנשים שם יוביל לעמוד הבית, אזי אותו אדם עלול להתייאש, משום שהוא לא מקבל מענה מיידי למה שביקש.
לעומת זאת, אם זה יגיע לעמוד שמסביר על בניית אתר דינאמי (להלן, דף נחיתה (הוא ישמח יותר, ויש יותר סיכוי שיישאר לקרוא ואף ייצור קשר.
המסקנה היא ברורה:
ככל שאנחנו יוצרים יותר דפי נחיתה שנוגעים לשירותים ספציפיים באתר שלנו, כך אנחנו מעלים את הסיכויים שקהל הלקוחות הפוטנציאלי הרחב שלנו יידע שאנחנו פונים אליו, כמו גם מעלים את הסיכויים שהוא ימצא את מה שהוא מחפש ויפנה אלינו לרכישת המוצר.
דפי נחיתה – איך כדאי לבנות אותם?
ברור ככל הניתן. יש לנו שלוש שניות לתפוס את תשומת לבם של הגולשים שלנו. לכן חשוב לחשוב מתוך הראש שלהם, ולהשתמש באותם הביטויים בהם הם משתמשים. למשל כותרת העמוד תהיה מילת המפתח שאותה הקלידו: אתר דינאמי , דפי נחיתה , ניזולטר. כך הם יידעו שהגיעו למקום הנכון.
עכשיו כבר ישנם הבדלים באם האתר שלך מכיל תוכן אינפורמטיבי, או מכיל תוכן שקשור לאסטרטגיית השיווק. הכוונה היא שאם האתר שלך מכיל תוכן שיווקי, אשר מציע מבצעים, הטבות וכולי, אזי בכל דף נחיתה צריכה להיות גם כותרת משנית שמדברת על השירות או המבצע הספציפי. למשל – "רק עד סוף החודש, מערכת ניהול תוכן בחינם!" או משהו כזה. כמובן שבהמשך דפי הנחיתה צריכים להסביר יותר על המוצר, אבל בשלב הזה אם הגולש יישאר זה אומר שהוא כבר מעוניין לרכוש את המוצר באופן אמוציונאלי, והוא כרגע מחפש אחר הסיבות הרציונאליות לרכוש אותו. כדי לנצל את ה"מומנטום" כדאי להשאיר את פרטי יצירת הקשר בסוף דף הנחיתה. כך הגולש יוכל ישר לעבור לרכישת המוצר.
דפי נחיתה – עניין של מה בכך?
דפי נחיתה הם אם כן דרך שיווקית מתוחכמת לסייע לרלוונטיות ולתנועה של גולשים באתר שלך. אך החיפוש אחר הביטוי המדויק של דף נחיתה אינו עניין של מה בכך.
הוא קשור גם לחיפוש מילות המפתח הכלליות של האתר, על הירארכיה בין מילים חשובות יותר או פחות, סקר שוק, מחקר מילות מפתח בתוכנות השונות ועוד. לכן דפי נחיתה הם תחום של מקצוענים.
אנחנו בריקונספט חברת קידום אתרים יודעים בדיוק כיצד למצוא את מילות המפתח שיאכלסו דפי נחיתה איכותיים ומושכי לקוחות.
אנחנו נדע כיצד נשלב כל דף נחיתה בפורמט האינטרנטי המתאים לו על מנת למשוך כמה שיותר גולשים. אין לכם זמן לכתוב דפי נחיתה ? נעשה זאת בשבילכם.
רק תרימו טלפון לקביעת פגישה, וכבר תתחילו להרגיש בהבדל.