אינדקס דמוז - Dmoz


קידום אתרים

ריקונספט התחנה הסופית בקידום אתרכם.
החברה הוקמה בשלהי 2005, ובצעד מושכל התברגה כאחת החברות המובילות בתחום הקידום אתרים והשיווק באינטרנט.
החברה מספקת פלטפורמה רחבה הכוללת את כל שירותי האינטרנט להם זקוק אתרכם.
בין שירותנו תמצאו:
-  קידום אתרים בגוגל - SEO.

-  ניהול קמפיינים בגוגל - PPC.
-  עיצוב מקצועי לאתרכם.
-  בניית אתרים עם מערכות ניהול תוכן.
-  כתיבה שיווקית וניהול תוכן.
-  אחסון אתרכם ותחזוקו השוטף.
-  והכי חשוב...
   צוות ידידותי שיעבוד איתכם ולא מולכם.

קידום אתרים

אינדקס דמוז - Dmoz

אינדקס DMOZ

כבר דיברנו על כך שרישום לאינדקסים השונים יכול להעלות את ערך האתר ואת כמות הכניסות. אבל בקידום אתרים כמו בקידום אתרים, יש את אלה שנחשבים פחות ויש שנחשבים יותר.
ואכן באופן לא מפתיע אינדקסים כגון אינדקס "שאולי" מוצאים את עצמם בתחתית החבית, ואילו מלך הכיתה הבלתי מעורער הוא ללא ספק- אינדקס DMOZ. 


אינדקס DMOZ הוא לא סתם אינדקס, הוא סוג של אוטוריטה בתחום של קידום אתרים.
כשהוא מסכים לקבל אותך למועדון שלו - וזה ממש לא מובן מאליו- אתה יודע שהצלחת, הגעת לשם.
גם אם אתה עדיין לא ממש שם, הדרכים סלולות לפניך.
אינדקס עם כוח כזה לא יכול להרשות לעצמו לקבל את כולם, שהרי יש גבול לכל תעלול.
זאת הסיבה לשמה אינדקס DMOZ הוא כל כך נחשק, ואקסקלוסיבי.

 

כדי שאינדקס DMOZ לא ידחה אתכם, הכנו עבורכם כמה כללי בסיס שמסבירים איך בכלל לגשת אליו. עשו זאת בחוכמה ובמתינות, על מנת לא להפחית את סיכוייכם:

 

אינדקס DMOZ – בחירת קטגוריה

משמעות הרישום באינדקס DMOZ הוא שיהיה קישור נכנס מהאינדקס לאתר שלכם.
לכן, כאחד מחוקי קידום אתרים, בכל פעם שישנו קישור חיצוני חדש, עדיף לחפש קישורים עם PR כמה שיותר גבוה.
הסיבה לכך היא שאתרים שמדורגים גבוה יותר נחשבים לאמינים יותר, ולכן ה"המלצה" שלהם (גוגל רואה קישור כסוג של המלצה) תהיה משמעותית יותר.
תחשבו על זה כאילו גוגל הוא בעלים של מועדון, ואינדקס DMOZ הוא בעצם החבר הכי טוב והנערץ שלו.
כשאתם רוצים להיכנס למועדון מבלי לעמוד בתור (לצורך העניין- המועדון הוא העמוד הראשון בגוגל במטאפורה המסובכת הזו), למי יש סיכוי יותר טוב להכניס אתכם:
לשאולי, החבר של החבר שמכיר אתכם אבל אף אחד לא מכיר אותו (ובינינו, מי יתפעל מהמלצה שלו?), או מאינדקס DMOZ, שעצם זה שהוא מכיר אתכם ומקבל אתכם זה סוג של נס משמיים?
התשובה די ברורה. 

 

אינדקס DMOZ – כמה כללים בסיסיים

אם כן גם ב-DMOZ עדיף לבחור קטיגוריה עם PR גבוה ככל הניתן, עם מספר האתרים הקטן ביותר.
בהשאלה ניתן לומר כי אינדקס DMOZ יכול לתת עליכם המלצה פושרת, או שהוא יכול לשבח אתכם באוזני גוגל כפי שהוא עושה רק למעט מאוד אנשים.

אותה סלקטיביות יכולה להתבצע גם בבחירת הקטיגוריה.
כשגוגל סורק את אינדקס DMOZ הוא מחפש לא רק בשם האתר ובתיאור שלו כפי שהוא עושה בחיפוש האורגני הרגיל, אלא גם בשם הקטיגוריה בה האתר שלכם מופיע.
לכן כדאי לכם להיות כמה שיותר ספציפיים למילות המפתח שבחרתם עבורכם. 


אל תירשמו ליותר מקטיגוריה אחת על ההתחלה. נכון שזה מפתה, אבל כדאי לחכות עד שתתקבל תשובה מקטיגוריה אחת, כדי שלא יהיה מצב שרק הקטיגוריה הפחות נחשקת תקבל אתכם.

 

גם פה חשוב להשתמש בכמה שיותר מילות מפתח. גם אם תתקבלו לאינדקס DMOZ, שימוש לא נכון במילות המפתח עלול לפספס את המטרה.
כלל לחיים- אל תשכחו את מילות המפתח שלכם, השתמשו בהן בכל מקום אפשרי כל הזמן.

 

אנחנו בריקונספט חברת קידום אתרים יודעים כיצד למקסם את הסיכויים שלכם לרישום באינדקס DMOZ, בצורה אשר תקפיץ אתכם מעלה במנועי החיפוש.
כדי לשמוע יותר פרטים ולהתחיל לקדם את האתר שלכם, צרו קשר ותספרו את ההצלחה. 

ליצירת קשר עימנו:
באפשרותכם להשאיר פרטים, ונציג שלנו יחזור אליכם תוך 24 שעות.
שם מלא
טלפון
Email
אתר

או בטלפון:
משרד - 077-3500420
סלולר - 052-5327590

צימרים | כל הזכויות שמורות - ריקונספט קידום אתרים - 2009