ריקונספט התחנה הסופית בקידום אתרכם. החברה הוקמה בשלהי 2005, ובצעד מושכל התברגה כאחת החברות המובילות בתחום הקידום אתרים והשיווק באינטרנט. החברה מספקת פלטפורמה רחבה הכוללת את כל שירותי האינטרנט להם זקוק אתרכם. בין שירותנו תמצאו: - קידום אתרים בגוגל - SEO. - ניהול קמפיינים בגוגל - PPC. - עיצוב מקצועי לאתרכם. - בניית אתרים עם מערכות ניהול תוכן. - כתיבה שיווקית וניהול תוכן. - אחסון אתרכם ותחזוקו השוטף. - והכי חשוב... צוות ידידותי שיעבוד איתכם ולא מולכם. |
פרסום בגוגל אדוורדס טיפים עיצות וסודות שגוגל לא מספר
כל מה שרציתם לדעת על פרסום בגוגל אדוורדס, כיצד נרשמים, כמה זה עולה , עלות מול תועלת אפשרויות נוספות , טיפים לרישום , עלויות, דברים שלא יספרו לכם בגוגל ועוד...
אימפריית הפרסום של גוגל מציעה לכם בעלי העסקים להופיע בעמוד הראשון בביטויים הרלוונטים עבורכם. כיצד זה מתבצע? מנוע החיפוש מתחלק לשניים: צד ימין תוצאות חיפוש אורגניות (רגילות). צד שמאל קישורים ממומנים. קישורים ממומנים מתבצעים על ידי חיוב כרטיס האשראי שלכם על כל כניסה לאתר דרך גוגל. אתם בוודאי שואלים את עצמכם כמה זה עולה? התשובה לכך היא שאתם בוחרים כמה לשלם. נשמע נפלא אתם אומרים לעצמכם... נשלם כמה שפחות. מהר מאוד אתם צפויים לגלות שזה ממש לא זול וכאן בא בעצם החיסרון הגדול של שיטה הקידום בתשלום. השיטה היא כזאת ככל שתסכימו לשלם יותר על כל כניסה לאתרכם מנוע החיפוש ידרג אתכם גבוה יותר , תשימו מעט כסף לקליק תהיו בעמוד השני אם לא גרוע מכך - היום כמעט בכל תחום פחות מ-1 ש"ח לקליק לא תהיו בעמוד הראשון, ישנם תחומים שהעלות לקליק יכולה לנוע בין 3-15 ש"ח לקליק!!! חשוב שתדעו מספר הכניסות בקישורים הממומנים נמוך בצורה משמעותית לעומת מספר הכניסות בתוצאות הרגילות של גוגל (התוצאות בצד ימין). יחס הקלקה של 1.5% נחשב לגבוה בקישורים ממומנים. מיותר לציין שזהו אחוז כניסה נמוך.
האם יש גם יתרונות לקישורים ממומנים? היתרון הגדול ביותר של הקישורים הממומניים היא מתן מענה מיידי של פרסום בגוגל . הרימו אליי טלפון ותוך 5 דקות גם לכם יהיה קמפיין קישורים ממומנים בגוגל.
מצב זה נותן מענה SOS של פרסום בגוגל אבל בעסקים יש לחשוב קדימה וכאן בעצם נכנס תפקידו של מקדם אתרים מקצועי.
קידום אתרים מקצועי בתוצאות האורגניות של החיפוש. תחילה ברצוני לפרט עבורכם את היתרונות: קידום אתרים מקצועי ישים את אתרכם בראש תוצאות החיפוש במשך שנים. מספר ההקלקות בתוצאות החיפוש גבוה עד פי 10 מההקלקות שתקבלו בקישורים הממומנים. תשלום הקידום הינו חד פעמי לעומת תשלום לגוגל על כל הקלקה לאורך שנים. אם עדיין לא השתכנעתם תעשו חישוב פשוט: קישורים ממומנים - כניסות 1 * 1 ש"ח (עלות נמוכה יחסית בדרך כלל הסכומים גבוהים יותר) = 1 ש"ח. אתר אחרי קידום - כניסות 1 * 0 ש"ח = 0 ש"ח.
נשמע לא נורא בסה"כ שקל - נתקדם.... קישורים ממומנים - כניסות 1000 * 1 ש"ח (עלות נמוכה יחסית) = 1000 ש"ח. אתר אחרי קידום - כניסות 1000 * 0 ש"ח = 0 ש"ח.
נשמע עדיין בגבול הסביר - נתקדם....
קישורים ממומנים - כניסות 100000 * 1 ש"ח (עלות נמוכה יחסית) = 100000 ש"ח. אתר אחרי קידום - כניסות 100000 * 0 ש"ח = 0 ש"ח.
השתכנעם?... טוב לכל חסידי הקישורים הממומנים או לכאלה שצריכים פרסום עד שהאתר שלהם יקודם מצורפים טיפים חשובים אודות גוגל אדוורדס.
1. רבים אינם יודעים זאת אבל אתר מקודם ישלם פחות כדי להופיע בפרסום של גוגל לעומת אתר שאינו מקודם. אתר המקודם עבור ביטוי כמו "קידום אתרים" וישלם דוגמא 1 ש"ח לקליק יופיע יותר גבוה מאשר אתר שאינו מקודם בתחום ומשלם סכום זהה. במקרים רבים יהיו מצבים שאתר מקודם ישלם 1 ש"ח ויופיע אפילו לפני אתר ששילם פי 3 ממנו.
2. אחוז הקלקה על המודעה שלכם משמעותי ביותר - תמצאו זאת בגוגל אדוורדס תחת עמודת שק"ל (שיעור קליקים) ככל שהשק"ל שלכם יהיה גבוה יותר תצטרכו לשלם פחות כדי להיות יותר גבוה. ההיגיון מאחורי זה פשוט- גוגל מעדיפים לשים אתר עם אחוז הקלקה גבוה שמייצר עבורם הכנסה למרות שהעלות לקליק שהם מקבלים ממנו נמוכה יותר , לעומת אתר שמשלם סכום גבוה לקליק אבל אף אחד לא מקליק עליו.
במספרים: נתונים אתר 1 : שק"ל 2% , עלות לקליק 1 ש"ח. נתונים אתר 2 : שק"ל 0.5% , עלות לקליק 3 ש"ח.
נגיד שאנחנו בודקים עבור 10,000 הופעות. הרווחים של גוגל: אתר 1: 200 ש"ח. אתר 2: 150 ש"ח.
למרות שאתר מספר 2 משלם פי 3! האתר מס' 1 מכניס יותר כסף לגוגל מסיבה זו גוגל יעדיפו לדרג אותו גבוה יותר. רוצים להופיע גבוה ולשלם פחות צרו מודעה אטרקטיבית שתביא כמה שיותר כניסות.
3. טיפ נוסף עבורכם - אחוזי הכניסה לאתרים אשר נמצאים בקישורים ממומנים אינו גבוה במיוחד. ברוב המקרים תגלו שגוגל לא מגיע לתקציב היומי אותו הקצבתם במידה וזה אכן כך מומלץ לכם להגדיר תקציב יומי גבוה 1000 ש"ח / 2000 ש"ח בין כה גוגל
לעולם לא יצליח לגבות את הסכום הנ"ל , לעומת זאת פרמטר זה עשוי לשפר את מיקומכם. דבר זה נכון לרוב התחומים אולם רצוי בהחלט לפני שאתם מקציבים סכום של 1000 ש"ח ליום , אם אין בכוונתכם לעמוד בכך לוודא שגוגל אכן לא מגיע לסכומים יומיים אותם אתם לא מעוניינים לשלם.
4. כיצד להופיע מעל התוצאות האורגניות (היכן שהרקע כתום)? גוגל "מצ'פר" לקוחות ומאפשר להם בפרקי זמן מסויימים להופיע מעל התוצאות דבר זה מכפיל בצורה משמעותית את הכניסות לאתר. נשאלת השאלה כיצד מגיעים לשם? נתחיל בהיגיון - גוגל לא ירצה לשים אתר מעל התוצאות כאשר משמעות הדבר שזה יעלה הרבה למפרסם כאשר הוא סבור שהמפרסם לא מעוניין בכך. כיצד הוא יודע או לחילפון מה המצב שבו הוא כן ישים אותך שם. הפרמטרים הם: וותק- ככל שהאתר שלך יהיה ותיק יותר בקמפיין ובאופן רציף גוגל ישתכנע שאתה מעוניין במקסימום חשיפה. שק"ל (שיעור קליקים) - ככל ששיעור הקליקים שלך יהיה גבוה יותר כך גוגל ייתן למודעה שלך עדיפות להופיע מעל התוצאות האורגניות. תקציב יומי - במידה והקצבת תקציב יומי נמוך גוגל לא ישים את אתרך ממעל התוצאות מהסיבה הפשוטה שתוך מספר דקות ייגמר לך התקציב היומי ולא תופיע לשאר היום. רלוונטיות המודעה והאתר למילת המפתח - ככל שהאתר שלך יהיה רלוונטי למילת המפתח כך גוגל ידרג אותך גבוה יותר עם סיכוי להופעה מעל התוצאות.
ועכשיו נשאלת השאלה- הקצבתי תקציב גבוה מאוד לכל קליק, האתר שלי כבר חודש מפורסם בגוגל באופן קבוע התקציב היומי שלי עצום , מילות המפתח רלוונטיות לאתר ועדיין האתר מופיע בצד שמאל? תשובה - גוגל שם אתרים מעל התוצאות רק אחרי שעובד גוגל מסור יעבור על האתר באופו ידני ויאשר אותו. תהליך זה עשוי לקחת עד חודשיים.
5. פרסום בגוגל אדוורדס לפי שעות באפשרותכם להגדיר שעות מסוימות בהם לא תופיע המודעה שלכם, או אפילו ימים בהם לא תופיע המודעה שלכם. נגיד והעסק שלכם פעיל בימים א'-ה' באפשרותכם להגדיר שבסופי שבוע המודעה שלכם לא תופיע או לחילופין שהמודעה שלכם לא תופיע בשעות הלילה המאוחרות. כמובן שכל עסק נמדד לגופו וישנם מצבים שאתרים יפגשו את אתרכם בשעות הלילה ויצרו עמכם קשר ביום למחרת.
6. רשת התוכן של גוגל באפשרותכם להגדיר שהנכם מעוניינים להופיע ברשת התוכן של גוגל, רשת התוכן היא קבוצת אתרים פרטיים שמצרפת הצגת הודעות של גוגל באתרם, בעלי האתרים מתחלקים ברווחים עם גוגל , אם אתם סקרנים מי מקבל יותר אז לרוב בעלי האתרים מקבלים יותר כדי לתמרץ אותם להשאיר את המודעות. האם כדאי לפרסם ברשת התוכן? היתרון ברשת התוכן כי ניתן לשלם הרבה פחות עבור כל קליק בערך חצי ואפילו פחות מה שאומר יותר תנועה לאתר בפחות כסף. החסרונות הינם - חוסר רלוונטיות לנושא האתר בניגוד למילות מפתח אותם הגולש הקליד ובהם בחרתם ברשת התוכן גוגל מציג את המודעה בלי קשר אל מילות חיפוש, אם אתם מעונינים בחשיפה היתרון ברור אם אתם מעוניינים בגולשים ממוקדים אז רצוי לשקול שימוש ברשת התוכן שוב. חיסרון נוסף ברשת התוכן מדובר בבעלי אתרים עם אינטרסים גבוהים שיקליקו על המודעות באתרם, כזכור על כל קליק הם מקבלים כסף , מספר ההונאות קליקים באתרים אלה הינו גבוה בצורה משמעותית. תהיו בטוחים שהם עושים ככל האפשר כדי לגרום להקלקות על המודעות באתרם. חברים, הקלקות עצמיות, משפחה , הקלקות מהמחשב במשרד ועוד... למרות שגוגל מתיימר לזהות "הונאות הקלקה" ולהלחם בהם תהיו בטוחים שאתם משלמים על "הקלקות סרק" ברשת התוכן.
7. כיצד משלמים עבור גוגל אדוורדס? לאחר ההרשמה תתבקשו למסור פרטי כרטיס אשראי, ניתן להפקיד סכום מסויים ולנצל אותו או לחילופין חיוב קבוע באמצעות הכרטיס. גוגל אדוורדס מכבדים את סוגי הכרטיסים ויזה/ מאסטרקארד. הם אינם מכבדים כרטיסי ישראכרט (נכון לחודש אוגוסט 2007).
8. היכן נרשמים? http://AdWords.google.co.il
מעוניינים בניהול קמפיין אדוורדס מקצועי צרו קשר עוד היום בטלפון 1800-100-948
כתבה בנושא קידום אורגני וממומן – קידום אורגני וממומן במנועי החיפוש השונים בדגש על מנוע החיפוש של גוגל.
לימוד עצמי בעזרת מערכת כתבות גוגל אדוורדס - פרקי הלימוד מתעדכנים אחת לשבוע, סודות וטיפים לשיפור נחשפים ועוד.
קמפיין PPC
|
או בטלפון: משרד - 077-3500420 סלולר - 052-5327590
|